مدیریت ارتباط با مشتری CRM

Customer Relationship Management مدیریت ارتباط با مشتری به کلیه روش های ارائه خدمات و ارتباطات با مشتری اطلاق می شود. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان قابلیت های زیادی از جمله ثبت اطلاعات مشتریان، اطلاعات پرونده ها، ارتباطات مشتری با سازمان، اتوماسیون فروش و... تحت وب فراهم می کند

 

فروشگاه آنلاین

فروشگاه اینترنتی امکان فروش آنلاین محصولات و خدمات شما را میدهد. فروشگاه اینترنتی یک نوع تجارت الکترونیکی است که مشتریان می توانند بدون خدمات واسطه ها ، کالایی را از طریق اینترنت خریداری کنند و یا سرویسی را دریافت کنند.

 

مدیریت آگهی

وب سایت های آگهی یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی می باشد. با استفاده از این سیستم،  ارسال آگهی در زمینه های مختلف  از سوی کاربران انجام می گیرد ،طرح های آگهی می تواند در چند نوع مختلف  با هزینه های متفاوت تعریف شود .این سیستم قابلیت سفارشی شدن برحسب نیاز مشتریان را داراست.

 

سامانه sms

یک نرم افزار قدرتمند تحت اینترنت جهت مديريت ارسال و دریافت SMS می باشد و دارای امكانات فراوان برای ايجاد ارتباطات SMS مي باشد كه با بهره گيری از معماری پيشرفته در توليد اين نرم افزار، به راحتي می توان اين نرم افزار را به شكل های مختلف و برای نيازهاي خاص گسترش و يا تغيير داد .

 

مدیریت سهام

 این نرم افزار جهت مدیریت اطلاعات سهامداران طراحی شده. سهامدار بعد از ورود به صفحه شخصی خود قادر است اطلاعات نظیر تعداد سهام، ارزش سهام، سود و... را مشاهده نماید .همچنین کلیه این اطلاعات کاملا قابل مدیریت توسط مدیر سامانه می باشد.

 

مدیریت پروژه

این سیستم کاربردی و حرفه ای جهت مدیریت پروژه ها، مدیریت وظایف و فعالیت ها و پیگیری امور و نظارت بر اعضای اجرایی پروژه طراحی شده است.

 

مدیریت مراکز آموزشی (مدارس، آموزشگاه ها و...)

سیستم تحت وب مدیریت آموزشگاه قابل استفاده برای مراکز آموزشی، جهت ثبت نام و مدیریت کاربران، دریافت شهریه، مدیریت آزمون ها، ثبت نمرات، ثبت حضور و غیاب، ثبت مدرسین و والدین می باشد، پنل کاربری مجزا برای مدیر سیستم، مدرسان، والدین و دانش آموز وجود دارد.

 

سیستم تخفیف گروهی

در طی سالهای اخیر فعالیت وب سایت های تخفیف گروهی رشد و توسعه قابل توجهی داشته، این وب سایتها علاوه بر رونق مراکز تجاری، به درآمدزایی قابل توجهی رسیده اند.

 

آموزش مجازی LMS

Learning Message System سیستم مدیریت محتوای آموزش نرم افزاری قدرتمند در زمینه آموزش مجازی می باشد. در این نرم افزار کاربران از نوع مدیر ،ناظر ،استاد و یا دانشجو می باشند که کلیه نیاز های آموزشی به صورت آنلاین طراحی شده و قابل مدیریت می باشد.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1